because you're worth it, sandra!

Ok. Så. Nu har jag varit på Nova en runda med pappa, vi tog en tur dit efter att han satt upp hyllan i mitt pentry.
Jag försöker komma över mina blandade känslor vad gäller shopping. Jag köpte tre saker idag, på och allt gick på cirka 1.500:-. Ni ser, även summor som är en tiondel av detta ger mig total ågren när jag handlar eller har handlat. Först går jag och funderar i hundra år, och bollar fram och tillbaka. Sen, om jag köper något, så ångrar jag mig nästan jämt efteråt. För att jag tycker att jag är en sådan slösa. Vilket jag ju egentligen inte är, min ekonomi är, för att vara helt ärlig, väldigt bra.

Jag köpte alltså en blazer, bland annat, från Top Shop för 1000 kronor. Och försöker tänka. Att det är faktiskt första gången jag köper något så dyrt och fint i klädesväg till mig själv. Och det är jag värd!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0