en perefekt gåva

Det är exakt på dagen en månad sedan jag fyllde 22 (har det verkligen bara gått en månad?).
Sanna kom idag över med sin försenade present, en present som hon medvetet väntat med att ge mig, och vilken underbar present det var!

Den lilla sötnöten gav mig en jättevacker picnickorg, vit med lock och blåvitrandigt foder. I korgen fann jag produkter som var enbart ekologiska och kravmärkta; två stora paket Grumme tvättmedelspulver, dill och citronmelisskrukor, ekologisk dryck, rotfruktschips (som, by the way, var helt underbart goda!), en supersöt liten burk med pumpamarmelad, bönor och linser, ingredienser till brödbak, organiska Wettex- dukar... jag har säkert missat något, men jag blev otroligt jätteglad för alltihopa!
Tack så mycket, Sanna, för en väl genomtänkt gåva!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0