aja baja


Marie och jag på arkitekturvandring i Malmö 2006




Tror det blir konstvetenskap i höst, faktiskt. Sandra - art- student, kan ni tänka er? Då blir det en massa studiebesök i Köpenhamn på underbara Statens Museum for Kunst och Glyptoteket, bland annat, älska!

Konststuderande eller inte, jag ska snarast skaffa mig ett par gymnastikskor och sen ett gymkort på Gerdahallen, sen ska jag sluta pakter med en väninna och se till att vi verkligen går tillsammans regelbundet och inte drar oss ur. Vilket ju lätt händer när man ensam ska ta sig till gymet, har jag märkt. Jag måste bygga upp min karaktär. Skaffa lite självdisciplin. Vara lite strängare mot mig själv. Som en förälder.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0