marknadsmusik och snurrigheter

Har farit upp och ner och fram och tillbaks som en galning idag, nu är första gången jag sätter mig ner och bara- slöar. Men det har varit en underbar dag, fylld av en massa vänner, pommes frites, marknadskarameller, peruansk panflöjtsmusik och jag vet inte allt.

Alla Ted Gärdestad- fans därute, nu finns en samlings-cd med ALLA album han släppte som solist, med omslag tryckta exakt som originalomslagen (i mindre format, såklart), och dessutom en nyutgiven bonusskiva. Vi gillar det!




ps. jag gillar inte karusellen virvelvinden längre. Ill.a.mående. ds.

Det ni säger
Postat av: Anonym

Du var bara tvungen att lägga till den sista meningen och såra mig, huh? Min favorit ju! :)

2009-07-09 @ 22:58:44
Postat av: Sandra

Hej SANNA (gissar jag;)

- tro mig, du vill INTE åka virvelvinden med mig längre:P

2009-07-10 @ 11:50:56
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0