mini-svar på ett samtal

Om en vecka och tjugo minuter fyller jag 22. Det känns inte alls som att födelsedagen närmar sig, jag har just under tvång fått klottra ihop en väldigt kort önskelista.

Och jag skulle ha en liten födelsedagsmiddag på fredagen var det tänkt. Men det verkar dessvärre som att jag får äta den nästan moll allena. Tycker förresten inte alls att det är för mycket begärt att mina Hässle-vänner kommer till Lund, vid närmare eftertanke. Jag hade, och har, gladeligen åkt tåg för att delta i firande. Observera att detta absolut inte är menat som kritik, om ni skulle ta det så, utan resultatet av en kort och nyligen gjord reflektion och av en längtan att få fira min alldeles egna födelsedag i mitt alldeles egna älskade hem.

Och jag hoppas att ni vill och kan dela det med mig.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0