kom hjärtansfröjd



Nu är det dags att packa koffertarna för att spendera stor del av sommaren i Hässleholm. Och i Tyringe, för all del, med mina kära arbetskamrater och släktingar. Städning och packning står på nattschemat. Imorgon hämtar mina föräldrar mig. Lägenheten kommer att sakna mig, och jag kommer att sakna den. Nu är mitt första läsår som lundaboende student över, och tro mig, det har varit ett händelserikt läsår. Det sista som ska göras nu är att innan midsommar lyckas lista ut vad jag ska plugga i höst.
Men - låt mina fötter få gå de vägar du vill jag ska vandra, och ge mig styrka och mod att göra det rätta valet!

ps. idag satte jag på tvättmaskinerna utan att hälla i tvättmedel. tur för mig och mina kläders hygien att tvättpogrammet gick att avbryta!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0