bygga bo





När jag först kom till min lägenhet så gjorde jag ett ganska otappert försök att göra köket fint. Det vill säga, genom att ställa saker lite random, som på första bilden.

Men det fina med att bo in sig är att man med tiden upptäcker nya lösningar (jag ♥ nya lösningar). Man suger åt sig hemma hos- reportage och bilder från någon inredningstidning som en liten svamp. Man kommer på saker man behöver, man hittar saker på Åhléns och Granit och man blir lite förälskad och man tänker att pastan kan nog passa fint i en glasburk och en tjutande tekokare är ju fantastiskt praktiskt.

Ett snabbt ögonkast på bilderna. Jag kan knappt själv tro att det är samma person som har lekt inredningshjälte på dem.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0