något som kan likna en mini-recension

Så vare "New Moon", då.
Har aldrig varit på en premiär innan. Men det var roligt. Fullsmockat med småtjejer, som alla "oo"ade när Edward och Jacob äntrade bioduken. Som en av tjejerna i mitt sällskap uttryckte det, man "cringed a little" där man satt i biostolen, platser långt bak i mitten, när biopubliken skrek ut sin uppskattning.

Ok. Så jag antar att jag hela tiden varit i det så kallade Team Jacob. Mina edwardianska vänner blev lite Team Jacob när de såg "New Moon" ikväll, för han är helt enkelt underbar, både i boken och i filmen.
Det var hemskt snyggt filmat, det kändes inte som att de hoppat över en massa, dialogen var rolig och slagfärdig och det blev liksom aldrig tråkigt. Tyckte att uppföljaren var mycket bättre än ettan, "Twilight".

Som Benjamin skulle ha sagt: "New Moon" får fem av fem toasts. Kanonkul (och mest av allt, romantiskt som tusan)!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0