tankar, bara tankar

Hela dagen har jag gått runt och varit svintrött. Inte längre.
Så fort man drar in fötterna under täcket och slänger håret över huvudkudden, då håller John Blund sig borta. Ingenstans kan man se honom.
Vi ska till Köpenhamn med klassen imorgon på ännu ett studiebesök. Uppstigningstid: noll sex noll noll. Läget är som det är, klockan är cirka kvart över tolv. Jag älskar Statens museum for Kunst och önskar att jag åtminstone blir pigg imorgon. Men med tanke på att jag tog det däringa vaccinet idag (hör och häpna), så är min enda förväntning de influensaliknande symptom som mor och syster hade.

Jag har också beställt en enkel biljett till Göteborg i januari. Ja, jag ska inte stanna där, men returbiljetten köper jag själv sedan. Den beställda biljetten står någon annan för.

Dagen har annars inte varit så produktiv. Jag hade inte så ont i armen, men tillräckligt ont för att tycka att skolböckerna kunde läggas åt sidan en dag tidigt. Istället blev det en massa "Veronica Mars". Och tjattrande i telefon och med Sanna som var här.


Det ni säger
Postat av: Ellinor

HAHA stackats kille:(

2009-11-14 @ 10:59:40
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, va, john blund eller?:P

2009-11-16 @ 01:32:17
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0