en beta på skenan

Tandläkaren tycker nog att jag vuxit och blivit stor.

Jag var där idag för att prova och hämta min nya bettskena, jag har inte haft någon sedan trean i gymnasiet. Arton år gammal fick jag en rosa sak som just inte matchade något där det skulle ligga i ett glas under dagarna. Fodralet jag fick till var runt och klargult och påminde mest av allt om en smiley - utan ögon och mun. De tyckte kanske att jag skulle uppskatta lite färgklickar, tonårstjej som jag var.

Antingen tycker de att jag är för stor för det nu, eller så har de helt enkelt tänkt lite mer neutralt och estetiskt. Bettskenan jag fick idag är genomskinlig och fin, och fodralet är en fin mörkblå sak utan hål där jag kan förvara bettskenan.

Nu är det slut på att vakna upp med spänningshuvudvärk!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0