hej hå i stugan



Regnet stod som spön i backen när jag vaknade imorse. Det var mörkt som i en säck, och mysigt ända tills jag kom på att jag ju måste ta mig till föreläsningen under dessa förhållandena.
Tur hade jag, för när jag klev ut genom dörren duggade det bara lite lätt.

Imorgon ska jag leka sakletare och försöka hitta en fin present till en fin vän. Dock är jag helt värdelös på att komma på och hitta bra presenter, och alla andra är jätteduktiga på det.
Tisdagskvällen blir lika ljuvlig som alla andra tisdagkvällar under terminerna, som jag spenderar med på Credo!

Missa nu för allt i världen inte Anna Ankas bravader ikväll. Eller jo förresten, det kan ni nog göra.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0