dumming där

Bloggen verkar vara osynlig för besökare i nuläget, tack så mycket blogg.se, men ni får i alla fall ett rykande färskt inlägg när ni kommer in här igen. Och Limpi, självklart ska jag bjuda dig på dressing! Jag tänker himmelsk dressing och grönsaksstavar!

Finns inte så mycket mer att säga än att i helgen drar jag till Örebro för Gröna Studenters årsmöte och att jag håller på att stressa ihjäl mig i min vilja att kombinera det jag måste göra med det jag vill göra. Vill-lägret inkluderar bland annat pianoläxa och vänner av olika slag. Dumma universitetsliv, jag orkar inte göra dina dumma textanalyser och du är så duuum!


Det ni säger
Postat av: Sanna

Du ska ta mig tusan bjuda mig på dip också!

2010-04-09 @ 00:57:27
Postat av: limpi

åh jag längtar redan :)

2010-04-12 @ 19:30:09
URL: http://yeaouh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0