och exakteligt, vad är ditt problem?



Harmoni och balans. Det är vad som måste återställas i mitt liv, det märks en sådan här lördagskväll när man är sliten som ett djur fastän man inget nyttigt gjort (med ordet "nyttigt" menas här saker som studier och städning).
Mitt liv är bra. Jag är glad. Den senaste månaden har inneburit mycket förändring och uppbyggnad av tillit, och det finns annat som har blivit litet lidande.

Det måste bli lite mer struktur. Men det är svårt, det finns så många och så mycket som kallar på min uppmärksamhet, och som jag på intet sätt vill försumma. Men såhär i början kan man kanske ha lite förståelse och tålamod, medan jag letar upp den där strukturen och balansen.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0