... och idag var det så bra

Jag har bakat ett kesobröd som blev så gott som bara den och inte alls lika mysko som det dära lingobrödet jag bakade, och jag fick fina recensioner av Lunds egen finsmakare. Jag har fått en godkänd grammatiktenta, bra besked på deklarationen, jag hade fint sällskap till skolan, jag möttes utanför klassrummet av en kamrat som gav mig ett lila påskäggfyllt av godis. Sen hittade jag en extra hundralapp i plånboken, en ny vas istället för den gamla, jag har skrattat och skrattat och nu pratat med inte mindre än tre kära vänner på bara en timmes tid, på ett ungefär.

Att bli knockad av cykeln mitt i planeten efter att jag för några timmar sedan bokstavligt talat slog mitt kloka huvud ihop med Påskäggvälgörerskan, det var en ganska komisk bonus.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0