bara negativt

Jag vill ge två stora, feta kängor:

En till Apples nya iPod Nano, vars batteri laddas ur fortare än någonsin eftersom den tydligen fortsätter att dra energi efter att man stängt av den. Så sämst!

Och till Bredband2. Sämsta bredbandsbolaget man kan ha, har varit utan internet i så många omgångar nu på sistone och senast hela denna helgen. Tack och lov så har jag en snäll granne som lånar ut sitt trådlösa nätverk till mig.

Skärp er!

Det ni säger
Postat av: Bredband2

Hejsan!



Ditt inlägg dök upp i Google alerts, så jag tänkte att en ursäkt för problemen du upplevt med kopplingen, samt en förklaring, kunde vara på sin plats.



Med tanke på problemens natur och tidpunkt så gissar jag att du sitter i Lunds Energis nät. Det har varit en större driftstörning över helgen i just det nätet nämligen, vilken drabbat ett flertal kunder, och en annan långvarig störning tidigare i månaden. När detta händer kan vi bara felanmäla det till nätägaren och avvakta besked från deras tekniker (vilket vi fått under morgonen, så allt ska vara klart nu). Vi har alltså ingen direkt makt över det fysiska nätet vari felet låg. Det yttersta ansvaret gentemot dig som kund är dock naturligtvis vårt och jag hoppas därför att du kan godta denna vår ursäkt.

2010-08-30 @ 10:29:38
URL: http://www.bredband2.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0