vänder på steken

Vet ni? På sistone har det varit mycket fel, mycket gnäll och mycket lite av det braiga. Så nu åker jag till Hässleholm för ett par dagar (men vi hörs ju ändå) och det känns bra. Det är jul och det är bra, jag har gett en julklapp som min respektive blev kanonglad över och det är bra. Jag har ett roligt ämne att tenta av och en rolig redovisning att förbereda och jag ska börja plugga för att äntligen bli något. Och jag har faktiskt råd att köpa både nya, likadana ringar som den försvunna favoriten, nya byxor och nya skor.

Så. Nu blir det mycket gladare, hoppas jag. Våren 2011 blir mindre stressig och pressig än hösten 2010 och det är ju rentav skitbra. Och jag har just ätit flädersorbet och bättre än så blir det nästan inte!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0