extatisk!

När jag var i nedre tonåren var jag helfrälst i en serie böcker som heter "Vampyrens kärlek" på svenska. De var jättesvåra att få tag i och köpa. Men mitt i all vampyrhysteri med Twilight och True blood, etc, så har jag funderat på om inte Twilight till och med påminner litet om de böckerna.

Men så såg jag reklam för en serie vid namn "Vampire diaries" på tv6. Vilket sammanträffande att huvudpersonen hette samma som huvudpersonen i böckerna! Men nu såg jag en förlängd version av reklamen, där flera namn stämde och en del speciella karaktärer dök upp. Och jag fattade - DET ÄR JU SAMMA! När jag slog upp mitt exemplar av den första boken såg jag ju att den engelska titeln är "Vampire diaries".

Åh, jag är så glad! Som jag har längtat efter att återigen få uppleva de sista två böckerna (av fyra), som jag inte lyckats få tag än. Jag lånade de sista böckerna för att kunna läsa, de har inte ens funnits att köpa nya, och nu blir det en skitsnygg serie!

Stefan♥Elena

 


Det ni säger
Postat av: Sven

Sikken lycka hörru, hehe.

Då vet vi vilken serie du kommer att snöa in i nu de närmaste veckorna

2010-02-03 @ 14:36:11
Postat av: Sandra

Verkligen, sånt smått kan man bli glad för:)

Jag kommer att gå i "Vampire diaries"-ide:P

2010-02-03 @ 14:39:04
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0