Gästinlägg!!

Så nu är nog renoveringen klar för denna gången. Känner mig ganska nöjd med färger, mönster och header, känns som den passa Sandra ganska så bra=) Jag har också kommit på att de här med bloggdesign är fantastiskt skoj så just nu sitter jag och letar utbildningar för att kunna utveckla mitt kunnande och bli webdesigner. Just nu är mina designers väldigt enkla men förhoppningsvis kan jag snart göra mer fancy saker!! Så alla Sandras läsare håll ögonen öppna för mig i framtiden, jag ska bli Sveriges bästa webdesigner, så de så!!=)

Bara för att marknadsföra mig själv lite, Madde heter jag. En glad sprallig jordnära tjej som numera bor i sthlm. Bor nära globen med min fina sambo. Och så kusin med Sandra, denna bloggägaren=) Som sagt är inte jätteduktig än kan bara små grunder, men är de någon som behöver hjälp med att fixa bloggen är de bara att höra av sig: [email protected] // newadventure.blogg.se så hjälper jag gärna till, helt utan kostnad, tycker bara de är skoj=)

Nu ska jag ge mig av så jag får något gjort av denna regninga söndag. Ha en trevlig dag!!

Kram och på återseende

//M


Det ni säger
Postat av: Sandra

tack igen madeleine för den fina hjälpen!:)

2010-02-28 @ 13:00:33
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0