schlagerquiz, fjoRtiZar och okända tvillingar







Vår lilla schlagersammankomst igår var ytterst intressant. Jag var som vanligt lekledare och höll i ett schlagerquiz. Efter allt Melodifestivaltjafs gick jag runt i turordning till alla glada människor på förfesten och tog fjortisbilder (kännetecken: kameran i en nedåtlutad vinkel och svåra putmunnar), och sedan hittade jag min tvilling i Sannas roomie Rebecca. Lägg märke till att pärlhalsbanden har lagt sig på exakt samma sätt!

Ikväll blir det ännu mer Melodifestival inklusive middag hos Santie. Förmodligen lite lugnare. Jag funderar på att föreslå några omgångar Singstar efteråt, om jag kan kurera min röst litet nu under dagen...

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0