stagnation eller vad skriver jag för smörja?

Jisses, vad allting har stagnerat och liksom inte funkar.
Slarviga lärare som inte har rättat sluttentor än, fastän de femton arbetsdagar som man har på sig passerade för länge, länge sedan. "De kommer på fredag". Hum? Det är tisdag nu!

Alla har på en gång, just idag, slutat vara tillgängliga.

Inga bloggar uppdateras. Människor som inte svarar på mejl.
Pianoläxan går inte alls. Litteraturen som ska läsas till imorgon går lika bra som pianoläxan. Grammatiken fattar jag noll av och jag har ingen motivation, eftersom denna kursen bara läses i väntan på det jag vill läsa i höst.

Håhåjaja.
Och nu ska jag inte längre vara medlem i HM Club, jag fick en räkning hem eftersom jag inte handlat något med medlemskortet på hela året. Nu lägger jag ner det här med klubbkort, det finns ingen plats i plånboken (av anledningen att där är för få fack, inte för mycket pengar).

Dagens goaste händelse var att Sanna kom förbi och gav mig ett paket kladdkake-Ballerina, hejja! 
Nu ber jag en liten bön om att allt kommer att ordna sig till det bästa. Och tackar för att jag faktiskt fick som jag ville, fastän inte riktigt på det sätt jag hade tänkt mig.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0