tisdagstankar

Idag har jag målat naglarna svarta. Så att de liksom matchar de svarta tangenterna på pianot.

Och så har jag strykt en plisserad kjol (svårt!) och en skjorttunika. Sen hade jag inte mer att stryka, och det var synd. Att stryka är varmt, mysigt och det doftar så gott.

Nästa gång jag går ut kommer jag att trä på raggsockar och mina gummistövlar från Hunter. För mina vinterskor är inga bra vinterskor, och fötterna blir så kalla av att blöta strumpor.

Dagarna är fyllda av både snö, studier och annat. Hem kommer jag på kvällen. Imorgon skulle jag kanske träna, men jag vågar inte cykla när det är så isigt och jag inte har någon hjälm. Det är kul att ramla i snö, inte så kul att ramla på is.

Salem Al Fakirs melodifestivalbidrag är så himla bra. Det är synd att man inte kan lyssna hur många gånger man vill innan finalen.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0