veckoschema


Varför blir mina dygn helt sneda?
Nåväl, jag får försöka rätta till'et imorgon, för ni må tro att det blir en fullspäckad vecka!

Måndag: hemfärd, studier inför tisdagens textskrivning, och så möte med Miljöpartiet på kvällen
Tisdag: föreläsning och grupparbete mellan nio och tre (och jag får nog hoppa över Credo)
Onsdag: samtal och aerobics, förhoppningsvis
Torsdag: pianolektion och föreläsning om Sveriges rödgröna framtid på AF- borgen i Lund (kom dit klockan sju!). Och fika med Sanna.
Fredag: händer det säkert något
Lördag: förberedelser en masse för tjejkväll och MELODIFESTIVAL!
Söndag: eventuellt besöka en ny kyrka med Santie.

Och någonstan ska jag lägga in tid att plugga, skriva, skriva om, öva på tal, träffa gamla vänner och uträtta ärenden.
Men det är helt okej, jag tror det blir lagom mycket för att inte bli uttråkad, men inte tillräckligt för att man ska krevera av stress.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0