hjärtklappning

Jag sitter här, paus i städning och tvättnin, och jag har hjärtklappning.
Nej, jag är inte sjuk. Har inte dålig kondis (eller jo, men det hör inte hit). Men jag har fått veta att MELODIFESTIVALEN börjar igen den 6 februari! En massa bra artister ska vara med, och mitt hjärta kommer nog att stanna i deltävling 1 där Anders Ekborg (åh, den rösten!) ska sjunga bidraget "The Saviour", vilket jag får enorma powervibbar av.

Längta längta!

Förra vintern fick jag världens finaste komplimang av en vän som också tycker om Melodifestivalen: "Sandra, jag har kompisar som gillar Melodifestivalen jättemycket, men du är det största fanet jag träffat!"
Tänk att få delta i den tävlingen! Tänk att få vara med och anordna den!

Nej. Nu får jag nog gå och hänga upp tvätten, innan den blir sur. Försöka lugna ner mig lite med lite tråkigheter.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0