listigt

Scenario: jag sitter vid datorn. Disken väntar. Äh. Jag tror att jag gör en lista istället. Hittad (men redigerad) hos Fröken T.

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Dagligen!
Gnälla: Dagligen!
Skrika: Det händer
Sova: Lägger mig alldeles för sent och vaknar alldeles för sent också
Ha ångest: Inte så ofta längre
Skada dig själv med flit: Nej
Drömma mardrömmar: Tyvärr inte, jag vill ha en ruskig mardröm snart!
Ta droger: Jag är drogmotståndare. Den enda drog jag får i mig är socker och koffein - via choklad och te
Försöka vara annorlunda: Ibland
Klä dig i svart: Ofta
Gå till kyrkan: Det händer
Gå i skolan: Ja
Röka: Aldrig
Ljuga: Jag försöker undvika't, men ibland är vita löner ganska convenient
Hata folk: När jag har en dålig dag, ja
Lita på folk: Sällan

VEM:
Saknar du:
Många människor
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Santie
Kysste dig sist: Kysste KYSSTE på munnen eller en kyss på kinden?
Vill du kittla: Mamma
Kramade du sist: Santie
Vill du prata med: Två studievägledare
Skrek du på sist: Oh my gosh, vem kan det ha varit? Ole Dolyckan, var det nog
Vill du bli galet full med: ...
Gjorde dig riktigt glad senast: Ingen aning. Hugh Grant fick mig att skratta en hel del igår, dock
Fick du sms från senast: Sanna
Ringde dig senast: Santie
Är vackrast på jorden: Johnny Depp

HAR DU:
För många vänner:
The perfect amount
Förföljelsemani: vaför undrar du? va? VA?
Tvångstankar: Ibland (fläckar ger mig tvångstankar!)
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon skada: Ryggen lever sitt eget liv
Färgat håret: Arå
Bra självförtroende: mjae
Kysst någon: Ja
Bjudit ut någon: nej
Varit kär: jag vet inte
Dumpat någon: ja
Stulit någonting:
ja, när jag var barn utförde jag ett litet illdåd
Lämnat landet: på semester

HUR:
Går du:
Med benen - ena foten framför den andra, och så vidare
Svarar du i telefonen: "Hej, det är Sandra" för det mesta. När Sanna ringer är det "Yo yo yo what's up in da hoooouse!"
Fördriver du tiden: dator, tv, tänker
Mycket pengar har du: jag klarar mig
Tjänar du pengar: CSN och lön
Ofta diskar du:
Varje dag, blä
Ofta städar du: Plockar iordning dagligen, storstädning en gång i veckan (idag!)
Många stör du dig på: En del
Ofta träffar du din familj: Minst en gång i månaden

TROR DU:

Att du kommer bli något: ibland tror jag det, ibland är jag inte så säker
På Gud: ja!
På rymdvarelser: absolut - the truth is out there
Att folk tycker om dig: kanske ibland, hoppas jag
På ett liv efter detta: jag hoppas på ett liv efter detta
Att fiskar kan tänka: ja
Att du kommer leva länge: nej


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0