oh dear!

Axfood suger! Eller i alla fall deras kundkort (samt att jag börjar undra om det är jag som är synsk eller om det är de som är jobbigt förutsägbara). Personalbonusen är fin att få, inget snack om saken. Men vad spelar 5% rabatt per köp för roll när det, när man faktiskt dubbelkollar transaktionerna, är 90 kronor för lite kvar av de överförda pengarna och, när man sedan loggar in för att föra in litet mer och tänker att "de rumpnissarna har säkert ändrat mitt lösenord också", då är det ta mig tusan sant! Senast för fyra dagar sedan loggade jag in med samma lösenord som jag haft i en hel evighet, men efter femton inloggningsförsök ikväll tvingas jag inse fakta - lösenordet är inte detsamma. Och deras kundtjänst suger. Imorgon ska jag ringa dem. Och för tredje gången försöka få tag i både Lunds och Uppsalas studievägledare. Ser folk mitt nummer på displayen och bara... bestämmer sig för att inte svara?

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0