schlageryra!

Melodifestivalen drar igång nästnästa helg (och å så avundsjuk jag är på de som får delta och arbeta med det!).
Liten schlagernörd som jag är, så kommer jag här och nu upprätta en lista över mina tio melodifestivalsfavoriter genom tiderna.
Släng gärna in en kommentar om du tycker att du saknar någon/några låtar, för sedan kommer jag att sätta ihop en spotifylista att lyssna sönder under våren, med alla de bästa och gladaste schlagerlåtarna!

Eloise - Arvingarna
Bra vibrationer - Kikki Danielsson
Fångad av en stormvind - Carola
Satellit - Ted Gärdestad
Det blir alltid värre framåt natten - Björn Skifs

Finally - Fredrik Kempe
Vi kan gunga - Jimmy Jansson
Alexandra - Sound of Music

När vindarna viskar mitt namn - Roger Pontare
Kärleken är evig - Lena Philipsson

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0