spender

Närmare sjuhundra än sexhundra gick kalaset på när det shoppades på Ikea.
Jag måste säga att jag är mäkta stolt över mig själv, jag tänkte köpa både en emaljerad (♥) mjölburk som hette Sagolik och ett emaljerat (♥) vitt durkslag fastän jag redan har ett fint rosa, men jag fick vara sträng mot mig själv. Så jag köpte nästan bara det jag hade tänkt, och av misstag ett extra kuddöverdrag (Alvine Gåva, slidea en liten bit åt höger). Men min kärlek till allt som är emaljerat fick stillas med en liten emaljerad vas i form av en kanna. På hemsidan meddelas det att den med fördel även kan användas som bringare- för den som inte visste.

 

När jag sedan skulle betala en räkning vart jag nästan rädd för att titta på kontots dom, men när jag bände upp mina ihopknipna ögon och tvingade mig att titta, så var det inte så farligt ändå.


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0