bad idea

Detta är fruktansvärt. Christer Björkman ska få oinskränkt makt till nästa års Melodifestival och ska själv få välja ut de 32 bidrag som ska tävla. Allt för att få en bra placering i Eurovision.
Har inte idioterna på SVT sett samband mellan de senaste åren fiaskon och de "förbättringar" som Björkman kladdat på den svenska tävlingen?

Det är frågan om man ens orkar titta nästa år. Min dröm just nu är att Björkman får sparken så att det tjongar om det (och att jag får ta hans plats, haha).

Det ni säger
Postat av: Madde

min dröm är att hela alltet ska försvinna:) o om dom nu ska envisas me o ha de kvar, snälla en omgång inte 147 st:P

2010-06-17 @ 08:47:08
URL: http://newadventure.blogg.se/
Postat av: Sandra

vill du att jag ska dö? för jag dör om de lägger ner melodifestivalen:P jag kan stå ut med delfinalerna (även om en enda omgång vore bäst), men allt som christer björkman håller på med varje år...blä!

2010-06-17 @ 11:41:00
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0