en vecka försenad

Bloggaktivitet: skärpning! Nu är grammatikkursen avslutad, så nu ska jag väl ha energi till att hitta på blogginlägg.

Första delen av min "comeback" efter denna lilla svacka får bli en veckans Fina känga

Veckans fina går till den nya delkursen, läraren har fått allt att verka lovande och roligt. Och bara två böcker behöver införskaffas!

Veckans känga går till stadsbiblioteket i Hässleholm, som istället för att mejla skickar ut ett stor kuvert och ett helt A4-papper med den lilla texten om att någon bok är försenad (en dag och skulden är betald, ska ni veta). Miljöovänligt!


Det ni säger
Postat av: Minna

Om du lämnar din mailadress till HLM så skickar de väl mail... eller?

2010-04-02 @ 21:46:54
URL: http://eldrottyrvader.soclog.se/p/
Postat av: Sandra

Jag hade för mig att jag hade gjort det, men då har jag kanske fel:P

2010-04-02 @ 22:31:39
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0