släpp fångarne loss, det är vår!

Även vädret verkar ha förstått att mars är en vårmånad, sånär som på det dystra novembervädret igår. En liten fågel har viskat i mitt öra att det ska vara såhär soligt hela veckan, och det håller vi såklart tummarna för.

Idag har jag varit på en massa ärenden, både i och utanför Lund, och spenderat lite av CSN:s "gåvor" på fina saker. Men tro inget nu, jag försöker spara duktigt och jag köper bara sådant som jag har sagt att jag behöver denna månaden. Eller ja, nästan. Den där vasen var väl inte riktigt inplanerad. Näst på tur står en vårjacka!

I vår öppnar en butik i Lund som säljer vintage & smycken, så håll ögonen öppna, alla lundabor!

(och nu har jag batterier till kameran, så nu blir det inte så krasst med bilder här hoppas jag)


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0