strömavbrott

Jag satt framför "Cougar town" igårkväll med grammatikboken i knäet, när plötsligt allt, allt slocknade och blev nästan svart. Nästan svart blev det eftersom min laptop även går på batterier, och den slocknade inte. Grannen ringde och sa åt mig att titta ut när jag frågade om han också hade strömavbrott - totalt kolmörker. Vi bestämde oss för att gå en liten runda i vårt mörka område, och det första som slog mig när jag kom utanför dörren var hur många stjärnor jag kunde se. I stan! Sen kom strömmen tillbaka, stjärnorna försvann och det rullade in lite moln. Idag är det innesittarväder men jag måste ut ändå. Fy.


Det ni säger
Postat av: Sanna

Innesittarväder? Det är ju sol ute! :D

2010-03-17 @ 09:46:48
Postat av: Sandra

det var faktiskt inte det när jag vaknade=)

2010-03-17 @ 10:25:43
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0