allrakäraste syster

Jag är ungefär färdigstädad nu. Nu är det bara att njuta av fredagen (så bra att jag har roligt plugg framför mig).

Goda nyheter: Syrran fick en ny kamera i födelsedagspresent, och eftersom min egen har lagt av for ever and ever så ska jag få sitta barnvakt åt hennes gamla kamera tills jag köper en egen ny. Så snäll hon är, min lillasyster. Hennes gamla kamera är dessutom ljusår bättre än min kaputta kamera så nu kan jag till och med knäppa snabba och bra foton.
Tack Pelli!

Det ni säger
Postat av: E L L I E

Nemas Problemas:) Du förtjänar en snabbknäppt kamera:P Det var så jobbigt att sitta blixtstilla i typ 5 min när du skulle fota med din;)

2010-05-17 @ 16:00:16
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0