mittdagsblaj



Vilken underbar morgon att vakna upp till! Morgonsolen hade letat sig in genom springorna på persiennen och den svala morgonbrisen fläktade. Frukosten liknade mer helg än vardag och det pratades konst, mumintroll och "snorkar" (vad det nu är kan ni ju försöka gissa). Det är fina ämnen att avhandla en sådan härlig morgon!

För eder intresserade kan jag berätta att föreläsningarna och det grupprojekt som följde var väldigt roligt - det är skönt när solen skiner och man sitter avslappnat med ett gäng klasskamrater och skrattar och skojar mellan LIX:en och långorden.

Och vet ni vad? Jag längtar så hemskt mycket till hösten nu. Det är så skönt att äntligen veta vad som ska bli av mina studier. Och så längtar jag efter att få gosa med Vincent, perserkattungen som min syster och hennes pojkvän i dagarna lagt handpenning på.

Fred på jorden!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0