you made my days






















(nej, det var inte bara jag och Sanna på karnevalen - bilderna som publiceras här på mina vänner är efter medgivande av den eller de som är avfotograferade)

Tre dagars karnevalande är över. Två helt underbart fina dagar, en dag som var blåsig och kall men med ögonfröjd i form av karnevalståget. Det var jätteroligt att se alla roliga påhitt som karnevalisterna kommit på, och den personliga favoriten var vagnen med grodorna som hoppar ur Anna Ankas mun - en enorm anka ur vilken grodor rutschade, ackompanjerade av "Små grodorna"!

Karnevalen var, förutom sista dagens väder, helt underbar. Solen sken, vi satt i gräset och hängde, åt sockervadd, skrattade åt R på Japanese Gameshow, testade hjärnan på Hjärnridån och åt popcorn till lunch. Det festades på queerklubb (för första gången i mitt liv) och dansades (jag hade så roligt så jag vet inte vad) och jag fick verkligen spendera helgen med världens bästa människor! Jag vet inte på vilket sätt karnevalen hade kunnat vara bättre!


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0