kuriosa

♥ Till våren och hösten och våren igen tänkte jag läsa kulturadministration. Ta en kandidat i det. Inatt läste jag igenom hela schemat för det första året och det verkar galet. Och kul.  Och svårt. Men det ska bli skönt med något mer handfast än det jag läst hittills. Nu blir det marknadsföring, projektledning, budgethantering och ekonomi. Jag vill gärna veta mer om kurserna i kulturadministration så om någon av er läsare (antalet har växt avsevärt under de senaste månaderna, välkomna alla nya fina!) läst eller känner någon som läst det, kommentera gärna!

Jag minns när jag tänkte börja plugga i Stockholm, då fann jag en ny klasskamrat på detta vis. Hon fann min blogg där jag skrivit om kursen. Nu kom jag aldrig dit, vilket jag är glad för, men i alla fall.

♥ Enligt kalkyleramera.se är min blogg värd 500 kronor. Så skulle jag hamna i trångmål någon gång så är det väl bara att lägga ut den på tradera...eller? Skämt åsido. Det var kul kuriosa.

♥ Spamalot igår på Nöjesteatern i Malmö var rolig som tusan, hela mitt sällskap skrattade mycket hjärtligt och Johan Glans... ja, glänste i rollen som vakten som inte fattar instruktioner. Det kändes alldeles för kort (underbart är kort, alldeles för kort och allt det där).

♥ Idag åker allt julpynt upp, idag ska hela lägenheten julstädas och det är lika bra att börja nu!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0