tröttsam trötthet

Förr i världen gick jag alltid upp två timmar innan skolan, bara för att i  lugn och ro kunna laga och inmundiga en ordentlig frukost med gröt, ägg, te och/eller smörgås. Jag steg upp tidigare för att ordna mysfrukostar till pojkvännen, ordentliga sådana. Men numera är jag så trött, så trött att jag ligger och gömmer näsan under täcket tills sista minuten, till jag absolut måste gå upp för att hinna komma iordning och slänga i mig två dystra smörgåsar.

Men nu har jag köpt Berocca, för att mota tröttheten på dörren. På det viset kanske jag till och med kommer mig för att träna lite också. Hej, piggheten, här kommer jag!
Jag har just druckit min första dos och väntar ivrigt på att lite "performance" ska kicka in, för lägenheten ska storstädas och kyrkböcker ska undersökas.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0