varmt i vinter

År av sökande är över.
År av snålhet är över.

Tidigare när jag letat jackor har jag velat ha en varm, fluffig jacka till ett väldigt bra pris, eftersom jag inte hade så mycket i studiebidrag eller lön och prioriterade att köpa fina kläder att ha under.

Men nu har jag sedan en tid tillbaka tröttnat på klumpiga michelingubbe- jackor och har investerat i en jättefin duffel från Topshop. Och ekonomin är balanserad och tillåter sådant.

Jag valde mellan två jackor, blev helt överkär i den första men värmdes mer av den andra, som även är mer klassisk och överlever många vintrar. Så den fick det bli och jag är väldigt nöjd!


Dubbelknäppt arméjacka med superfin krage och en rosett därbak




Marinblå duffel i ull, en sådan som jag drömt om i flera år.

Båda bilderna är från Topshop.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0