smize!



Fotograf: Minna Nilsson på http://www.synvinklar.se

Det har varit en alldeles utomordentlig dag idag. Min första sovmorgon på länge, och när jag som bäst ligger och myser under täcker så drar grannen igång "Airplanes" med BOB och "Sol, vind och vatten" med min favorit Ted Gärdestad, som en liten morgonhälsning. De är så fina, mina grannar!

Sedan drog jah ut i solen för att fotograferas av Minna, som jag hade en liten fotosession med i april också. Hon var litet sen, men det gjorde ingenting för jag avnjöt solen i Lunds Botaniska Trädgård med lillasyster i luren. Jag har utfört ärenden på stan och om några timmar kommer hjärtat hit och smakar på en ny maträtt som jag ska prova på. Jag tror verkligen att det kan bli gott!
Nu ska jag däremot plugga, för annars lär nästa vecka inte bli utomordentlig alls, det kan jag lova!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0