valar

Det finns bara en bra sak att säga om det här valet, och det är att Miljöpartiets siffror ser bättre ut än någonsin.
Annars är det fortfarande alliansregering och Sverigedemokraterna har numera mandat i riksdagen. Jag tänker bara dra en djup suck, borsta tänderna och gå och lägga mig. Jag är för trött och besviken för att orka skriva något långrandigt inlägg om varför Sverige har gjort skit för sig i fyra år till.

(no offence till er läsare som känner er blåblodiga - jag respekterar givetvis andras åsikter och rätt att rösta som de själva vill. Och Alliansen har sina bra sidor och de rödgröna sina dåliga. Men min åsikt om hur Sverige bör styras är rödgrönt)

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0