ich liebe dich

1
Borde verkligen orka gå ut med den tunga kameran och fota skilla själv men vad tusan. Skilla. Min favoritblomma, älskar när den lyser som tusen blå ögon på en grön gräsmatta om våren. Först trodde jag att det var denna växt som kallades våreld eftersom jag tyckte att färgen var så brännande blå.
-
Jag är nog ett vår- och sommarbarn på alla möjliga sätt och vis. Under hela vintern går jag i dvala och tycker att det mesta är kämpigt, men när vårsolen sänder ut sina första varma strålar och jag kan kliva ut i dem i ett par sköna vårskor och nästan inga kläder, då blir jag liksom uppfylld av lycka, glädje och energi till allt. Kanske inte till att plugga men det har man ju nästan aldrig lust med ändå. En sak önskar jag och det är att jag kunde få fräknar på näsan. Det tycker jag är så vårigt och fint och passar bra till den nya, glada sinnesstämningen.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0