kärlek och mysterier

"Ingen hör hemma här mer än du" av Miranda July
"Dolken från Tunis" av Agatha Christie
Mina nya vackra som jag längtar så efter att få läsa. Men det som gäller nu är stenhård disciplin tills jag kommit ifatt med mitt skolarbete (du och jag, Anne!). Tack Sandra Beijer som tipsade om den översta på Adlibris. Bara omslaget är så fint att  jag dånar lite. För övrigt märkte jag inte förrän jag höll upp böckerna nu att Photobooth fotar spegelvänt. Något nytt jag lärde mig idag!
Nu blir det nog inte så mycket skrivet i helgen ska ni veta. Imorgon är jag upptagen precis hela dagen och likaså lördag. Då firas det valborg på studentikost vis i den lundensiska stadsparken! Trevlig helg!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0