helt hysteriskt

Var bjuden på en kanonbra tjejkväll igår! Fastän vi hört några i gruppen och några andra personer säga att den inte alls var bra så tyckte vi att tjejkväll = chicflicks. Men ja... det var verkligen ingen vanlig romantisk komedi.
-
Först och främst vill jag säga att jag ÄLSKADE den! Inom fem minuter hade jag redan skrattat flera gånger och mot slutet av filmen var det skrattkaos i biosalongen. Humorn var ganska annorlunda och jag tror inte att alla uppskattar den, men det gör jag. Lite random, väldigt knäpp och dum i huvudet.
-
En snabb handling: 30-någonting singeltjejen Annies bästa väninna ska gifta sig och hon blir utsedd till hederstärna. Men titeln som bästa vän ligger henne inte säkert i handen då väninnans nya vän Helen tar upp kampen. Och vad har Annie mot en kvinna som är gudomligt vacker, gift och snuskigt rik? Annie som just dumpats av sin pojkvän, fått stänga ner sitt konditori som hon satsat alla pengar på och som bor tillsammans med världens knäppaste, brittiska syskonpar. Annie som tror att kärleken i hennes liv är den vackre och självgode Ted som bara utnyttjar henne för sitt eget nöjes skulle, Annie som är det där bittra affärsbiträdet i en butik som bland annat säljer förlovningsringar.
-
Se trailern! Den gör absolut inte filmen rättvisa men ni får en idé.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0