kartlagda dagar

I boklådorna längs Seines strand i Paris fyndade jag och Anne fina gamla alster. En fransk gammal Sverigekarta och framsidan till ett fransk modemagasin från början av 1900- talet. Jag söker just nu fina ramar att passa in dem i och jag tror bestämt att jag kommer att lyckas med min sak på Nomvula.
-
För övrigt är jag glad över att ha massa planer de kommande dagarna. Visserligen var min syster tvungen att ställa in vårt systerhäng som vi skulle haft från tisdag kväll till torsdag morgon, men istället har jag volontärat till att stå som sällskap i en väninnas butiksstånd på Malmöfestivalen. Jag ska dessutom jobba en del med vårt projekt, besöka tandläkaren (kommer förmodligen ha en massa hål till råga på allt), baka kanelbullar, shoppa med bästa Sanna, se på The Ark och åka på 50-årsfest. Yay!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0