raka rör

Himmel, vad är detta? Först fryser man i fyra och en halv månad och längtar ihjäl sig efter våren som man knappt tror ska komma. Tröstar sig med att efter snö kommer solsken och vår och sommar ända till september. Vad får man istället? Två månaders sol och sen BAM! oktoberväder hela juli, hela augusti (verkar det som och vi har kommit halvvägs). Visst. Jag har bara jobbat så vad rör det mig? Men att varje dag vakna upp till hällregn... jag är redan hösttrött. Mår illa också efter en dagsmeny bestående av en smörgås och en bägare chokladig Ben & Jerry's.
Men hey, jag är inte bitter. Muntrar istället upp mig med att beställa sugrör från KlaraForm. Som förberedelse för höstens kanelbullar med mjölk (mjölk drickes bäst ur randiga sugrör). Pusshej och på med regnkappan!
Bilden är från klaraform.se, se länk ovan

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0