tjusigt, sandra.

I sista sekund bestämde jag mig för att lämna kameran hemma när jag åkte på 50-årsgille igår. Det var min kära morbror som blev så gammal. Dubbelbra, för jag fick en ursäkt att köpa en ny festblåsa. Tack Sanna som var smakråd!
Syster och jag fick också improvisera ihop ett kort tal, det kändes som att vi borde det och jag hade tänkt på det redan innan i veckan men som många av er som läser vet så har jag haft tusen andra tankar i huvudet. Det blev i alla fall bra och folk skrattade på rätt ställen. Tackar min lyckliga stjärna att jag hade en massa retorik när jag läste svenska förra våren. Ja, och så var jag lite lektant också. Och mycket kramtant.
Klänningen kommer här på begäran.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0