lucka nummer 6- berätta om bloggarna du läser

En sen lucka, jag har hemtenta som jag avlider på om dagarna. Men här kommer lucka nummer 6! Jag har valt ut några få bloggar, nämligen dem som jag utan uppehåll klickar mig in på varje dag. Det finns många fler vackra bloggar som jag gärna läser men dessa är mina största cravings.

Underbaraclara- är nog den bloggen som jag som jag följt längst utan uppehåll sedan jag började läsa den. Underbaraclara behöver väl ingen utförlig presentation egentligen. Jag fastnade för bloggen på grund av Claras underbart eklektiska klädstil som jag avundades (på den tiden då hon fortfarande var mer modebloggerska). Hennes texter och argumentationer var roliga, tänkvärda och klockrena och jag till och med läste igenom alla de inlägg som jag missat sedan bloggstarten under en tråkig vecka.
Niotillfem- Sandra hittade jag till för längesedan men det tog ett tag innan jag började återkomma regelbundet. She kind of grew on me, liksom. Sandras värld var flickig och lekfull och full av prickar och ord om fräkninga pojknackar och tjocka popluggar och till slut föll även jag handlöst ner i denna värld av massor av kärlek till det vackra i livet.
Emma Sundh- Emma började jag läsa i våras, kring Valborg, och bakfull kände jag mig trygg och hemma på hennes blogg och ville bara läsa mer och mer, titta på fler vackra bilder med gulaktigt filter. Nu läser jag för mer än bara bilderna och är hemskt avundsjuk på Emmas hårrullar (som jag absolut inte kan få till) och vitblonda hår.
See Emily Play- för att hon har de finaste, sockerdrickigaste bilderna, finast kläder och sötast ord.
Ellinor- Min syster uppdaterar inte så ofta men jag tycker att det är mysigt att läsa om hennes dagar.
Henne kan man visst inte låna bilder av men hon har långt brunt hår och världens fluffigaste perserkatt.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0