lucka nummer 7- berätta om ett av dina favoritfotografier

Detta fotot hittade  jag en dag hos Niotillfem-Sandra, som ni kan läsa om i gårdagens inlägg. Jag ber om ursäkt för att inläggen den här veckan blir kortfattade och inte så ofantligt genomtänkta. Som sagt, tenta i kulturteori, roligare kan man ha.

I alla fall så finns det inte så mycket att säga. Det här fotot är bakgrunden på min telefon och jag tycker bara att den är så hemskt fin och skimrande romantisk. Jag får känslan av att sväva på ett tuggummimoln, så känns det att se detta foto. Det är inte så att jag har någon hemlig kärlek till USA (den förälskelsen tog slut vid 15-årsåldern ungefär) men kartor överhuvudtaget är helt underbara.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0