sushilunch





Japp, idag blev det sushi igen, på RåEpok. När jag ska introducera syster för sushi nästa vecka blir det nog hit jag tar henne. Jag åt med lilla Sanna och hade hemskt roligt, och roligare blir det vid fem när hon hämtar upp mig och grannpojken för att lära oss gymet. Hå hå. Jag har till och med köpt nya träningsskor, rosa Nike Air tror jag de hette. De var prisnedsatta från 999 till 599 och det passade mig.

Fram till klockan fem har jag saker att göra men jag känner mig för en gångs skull varken stressad eller pressad att hinna med allt. Det känns som att det är lugna puckar. Jag ska, i mån av tid:

- handla till kvällens middag, lammfärsbiffar med något
- dammsuga
- städa skafferiet
- öva på körsångerna vi sjöng igår (de var så himla vackra!)
- läsa igenom en artikel eller två inför morgondagens föreläsning

Det är bra med listor. Då känns alla göromål lite mindre.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0