en gråtrist dag

Jisses vilken seg dag! Gick upp i ottan för att fixa lyxig frukost och sen hände det sig så att jag med pannkaksstinn mage somnade om. Dagen är grå. Inga föreläsningar förrän fredag (förutom en frivillig workshop på onsdag), inte särskilt mycket att plugga heller. Jag döör av tristess! Tur att är kör ikväll så att något händer.

När jag var liten hade jag en burk med lappar och på varje lapp stod det en aktivitet. Typ "Läsa", "Se på film", "Träna". Om man hade tråkigt skulle man dra en sådan. Fast det var sällan man drog något som man faktiskt ville göra.

Nåväl. Något som gör mig glad är i alla fall smycket som jag fick av min pojkvän i julas. Det känns fint att ha på sig.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0