random

Mjau. Räkningarna jag fick idag ligger bortglömda i ett durkslag. Jag orkar inte titta på dem idag, idag gör jag ingenting sådant. Det gör jag när det är dags att betala dem så att jag slippe deppa i förväg. Telefonräkningen jag fick gav mig depp nog.

Imorgon ska jag till Ikea med mitt hjärta (torr-humor-varning: det är ju svårt att gå alls utan hjärtat) och köpa en större säng. 90 blir 120 blir 30 cm längre blir mindre sovkiv blir skönt. Blir trångt blir intressant att se hur der egentligen ska få plats men allt löser sig, sa han som sket i vasken.

Blir trött Sandra som tittar färdigt på sin film nu. Pussgonattochsådär

Det ni säger
Postat av: E L L I E

HAHA, han som sket i vasken:P Vad skönt att du äntligen får en säng så att ni kan andas igen:P Vänta sen när ni flyttar ihop och får dubbelsäng; Heaveeeeeen;P

2011-01-14 @ 17:52:23
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0